تنفر از رنگ ها
نوشته شده توسط : صادق

تنفر از رنگ ها:
اگر از اين رنگ متنفريد ميتواند نشانگر اين موضوع باشد كه:

قرمز:

بسيار دلواپس و نااميد هستيد شايد هم از خستگي و ضعف جسمي رنج ميبريد امكان دارد كه روابط جنسي و حتي در موقعيت اجتماعي شكست خورده باشيد. مشكل واقعيتان اين است كه هميشه دنبال هدف هاي بزرگ و غير عملي ميرويد و وقتي هم كه شكست ميخوريد در لاك خود فرو مي رويد. اگر به دنبال زندگي معمولي باشيد ، بايد اين موضوع را هميشه به خاطر داشته باشيد كه اگر معيار موفقيت ثروت باشد ، پس ثروتمندان مي بايست خوشبخترين آدم ها باشند كه نيستند.

زرد:

بسيار حساس و بدبين هستيد و از هر چيز بديع و مدرن بدتان مي آيد و برايتان قابل هضم نيست كه يك حكومت ميليون ها دلار خرج رفتن به كره ماه را بكند در حالي كه كره زمين پر از انسان هاي مستحق كمك ميباشند. مردم هميشه شما را اخمو و عصباني مي يابند.

نارنحي:

به خاطر عمر و سال هايي كه به بطالت تلف كرده ايد بر خود خشم داري ولي يادت نرود كه فقط تو نيستي كه مسؤليت همه بدبختي هاي دنيا را بر دوش داري اگر بتواني مشگلات خصوصي خود و خانواده ات را حل كني مطمئن باش كه خيلي زرنگي.

آبي:

از زندگي و يكنواختي خسته شده اي. احتياج به تنوع و هيجان داري و به همين زودي ها است كه اكثر قيد و بندهاي زندگي را از هم خواهي گسست. در دوره اي هستي كه احساس مي كني دلت مي خواهد همه چيز را تغيير بدهي و دستي بر سر و صورت خود بكشي و شايد هم فرم موها را عوض كني و لباست را تغيير بدهي.

سبز:

اگر از اين رنگ متنفري حتما يك چيزتان ميشود. اگر در هدف هايتان شكست خورده ايد چرا ديگران را شماتت مي كني؟ خودت را تنهاترين موجود روي زمين حس ميكني و با اين شخصيتي كه داريد ديگران حق دارند تنهايتان بگذارند. سعي كنيد به جاي خود خوري به كتابخانه برويد و در اجتماعات شركت كنيد و خودتان را از برج عاجي كه ساخته ايد بيرون بيندازيد تا ببينيد كه دنيا با تمام بدي هايش چقدر با ارزش است.

قهوهاي:

ترستان از اين است كه نتوانيد مأموريتتان را به اتمام برسانيد. چه مأموريتي؟ آيا فكر مي كنيد اگر همه دانش هاي دنيا را هم در ذهن و مغز كوچكتان جاي بدهيد آخرش به كجا ميرسيد؟ تا دير نشده كمي به تفريح برسيد به عشق فكر كنيد كه حتي عذابش نيز شيرين است.

خاكستري:

زندگشي بر عليه شما بوده است از همه چيز محروم بوده ايد و اين خشمگينتان ميكند. حسود نيستيد و از سرنوشت بدتان شكايت داريد آيا فقط شما هستيد كه به همه آرزوهايتان نرسيده ايد؟ يادتان نرود كه ممكن است شما يكي از خوشبخت ترين مردم روي زمين نباشيد ولي بدبخت ترين نيز نيستيد.

سياه:

فكر ميكنيد در دنيا بدي وجود ندارد. فكر ميكنيد بدختي فقط افسانه است كه به كره زمين ربطي ندارد. خودتان را كامل ميدانيد و سعي ميكنيد كه اشتباه نكنيد ولي اگر كرديد هرگز اعتراف نخواهيد نمود.

سفيد:

اگر شما از سفيد متنفريد، يا اگر هاله مغناطيسي دور بدنتان فاقد اين رنگ است، باعرض معذرت بايد جنابعالي را ديوانه پنداشت.

 

تدوين: سعيد شيخان




:: موضوعات مرتبط: تست روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: